Latvijas jaunākajā vēsturē prāmju līnijām nav izdevies izcīnīt vadošu lomu cilvēku pārvadāšanā un mana pārliecība ir, ka problēma ir galamērķī.
Traucos uz vislatvijas vēju pilsētu ātri, ļoti ātri un tad sanāca kā tajā slavenajā teicienā - Kā vējš skrien, kā miets atduras.
Tā lūk. Šodien dodos uz Liepāju un galvenais apskates opbjekts, protams, būs osta.
Tā nu ir sanācis, ka gada nogales īpatnības ir ieviesušas savas korekcijas manos plānos un nākamo Volfeiļa pastkartēs zīmēto vietu apmeklēšu jau 2009.gadā.
Runājoties ar Gaujas Nacionālā parka speciālistiem uzzināju interesantu faktu - ir aprēķināts, ka viens lietusūdens piliens nokritis pašā kalna galā virs Gūtmaņa alas, alu sasniedz viena gada laikā.
Viena no interesantākajām Gūtmaņa alas iezīmēm ir daudzie senie gravējumi tās sienās. Man mulsinoši sķiet tas, ka ar gravējumiem lepojas, bet jaunus radīt neļauj.....
Laika apstākļi nav tie labākie romantiskām nodarbēm, tomēr, šodien dodos uz Siguldu - precīzāk uz Gūtmaņa alu.
Es tā padomāju, cik jauki būtu, ja Ainažos uz dzīvi atgrieztos Latvijas kapteiņi. Pilsētas tēlam tas tas noteikti atgrieztu kādreizējo spozmi - tomēr pirmā jūrskola Baltijā atradās tieši Ainažos. Turklāt arī tūristiem būtu interesanti noskatīties, kā nesteidzīgi pa pilsētas centru aiziet vīri kapteiņu formās...
Laikā, kad Igaunijas valdība paziņojusi par gatavību sniegt finanšu palīdzību grūtībās nonākušajai Latvijai, es jau paspēju sniegt savu atbalstu Igaunijas ekonomikai.
Šodien dodos uz Ziemeļiem! Mans ceļojuma jaunākais mērķis ir Ainaži, kur taps stāsts par un ap robežpārejas punktu, kuram jau kādu laiku vairs nav šķērsām pārmesta barjera.
© LETA 2008 | Lietošanas noteikumi
Marijas 2, Rīga, LV 1050, Latvija | tālr.: 67222509, fakss: 67223850 | e-pasts: marketing@leta.lv